FAQ

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi


P: Jakie są koszty naprawy?
O: Wszystkie naprawy traktujemy indywidualnie, wyceny dokonujemy poprzez oględziny maszyny/urządzenia w naszym warsztacie przez serwisanta nie dokonujemy wycen na odległość (telefonicznie).

P: Czy płacę za ekspertyzę w razie rezygnacji z naprawy?
O: Koszt ekspertyzy wynosi, w przypadku pilarki spalinowej: 15 zł (netto), kosiarki: 35 zł (netto), traktorka ogrodowego: ustalana indywidualnie. Koszty ekspertyzy mogą ulec zmianie.

P: Potrzebuje części zamienne do kosiarki, co dalej?
O: Na początek należy odszukać na obudowie kosiarki tabliczkę znamionową i spisać wszelkie niezbędne dane tj.: producent, model, oznaczenie numeryczne modelu (nie numer seryjny), rocznik.

P: Potrzebuje części zamienne do silnika spalinowego.
O: Każdy silnik posiada swoje własne numery, w przypadku silników Briggs&Stratton są to: TYPE, MODEL i CODE (patrz, gdzie szukać tych numerów).

P: Jaki olej (i ile?) wlać do silnika?
O: Dokładne specyfikacje olejów silnikowych zalecanych przez producenta znajdziemy w instrukcji obsługi silników.

P: Nie posiadam instrukcji silnika.
O: Wszelkie instrukcje silnika można pobrać w wersji elektronicznej ze strony dystrybutora. Pobierz instrukcje silników Briggs&Stratton.

P: Popsuła się kosiarka/traktor objęty gwarancją.
O: W pierwszej kolejności należy skontaktować się z sprzedawcą, w celu ustalenia szczegółów naprawy.

P: Nie mam możliwości przywiezienia traktorka do serwisu.
O: Dysponujemy własnym transportem, którym możemy odebrać i dostarczyć maszynę po naprawie.

P: Jak długo trwa naprawa?
O: Czas naprawy uzależniony jest ilości zleceń oraz dostępności części zamiennych.

P: Jak mogę uzyskać informację o naprawie?
O: Na początek należy mieć przygotowany numer zlecenia naprawy, wszelkie informacje dostępne są pod numerem: 607512916