ul. Przemysłowa 29, 61-579 Poznań
tel. 693 888 879 | mail: salon@wimet.pl
Marka istnieje na rynkach światowych od 1961 roku. to przede wszystkim jakość i solidność wykonania, dlatego oferowane przez nią urządzenia objęte są aż 3-letnim okresem gwarancyjnym. Pojazd terenowy wielozadaniowy UTV 4x4 to maszyna nie bojąca się ciężkich dróg, niedostępnych miejsc i długich tras. Wzmacniana rama, hamulce hydrauliczne na każde koło, możliowśc jazdy po przechyłach wynoszących 28 stopni oraz w pełni zabezpieczona zamknięta skrzynia przekładniowa pozwalają na użytkowanie tego pojazdu na bezdrożach i podróżowanie z większą prędkością. Sercem pojazdu jest uznany i sprawdzony silnik diesla marki 3TNV70 o pojemności 854 ccm i mocy 16,4 kW przy 3600 obrotach/min. Dedykowana skrzynia przekładniowa umożliwia jazdę z napędem na 4 koła (4WD) lub 2 koła (2WD) co jeszcze zwiększa użytkowość pojazdu.
SILNIK | UTV | |||
Typ silnika | Yanmar Diesel, model 3TNV70 | |||
Pojemność silnika (cm 3) | 854 m³ | |||
Moc nominalna (kW/min-1) | 16.4 / 3,600 | |||
Cylindry | 3 | |||
Pojemność zbiornika paliwa (l) | 21.5 Diesel | |||
Chłodzenie silnika | Chłodzenie cieczą, chłodnica z dużym wentylatorem przodu | |||
UKŁAD NAPĘDOWY | ||||
Przekładnia | WD/CVT (Continuous Variable Przekładnia) na kokpicie przełącznik z 2WD do 4 WD. | |||
Prędkość napędu (maksymalna) (km/h) | 0 - 40 | |||
Blokada dyferencjału | Za pomocą dźwigni | |||
Oś przekładni | W pełni zamknięta, smarowanie olejowe | |||
Dźwignia zmiany biegów | Dźwignia HURST (H-L-N-R) | |||
Koła (przód/tył) (Zoll) | 25 x 10 x 12 / 25 x 11 x 12.4 PR | |||
Promień skrętu (cm) | 4,05 m | |||
Mocny start | – | |||
ELEKTRYCZNY | ||||
Układ elektryczny | 12 V, ujemne uziemienie | |||
Alternator | 12 V - 65 A | |||
Gniazdo zasilania 12 V | W kokpicie | |||
RAMA | ||||
Kąt nachylenia | 28° | |||
Szerokość osi (min./max.) | 1,269 / 1,358 mm | |||
Max. obciążenie pionowe w punkcie łączenia (kg) | 100 kg | |||
Zawieszenie | 4 regulowane amortyzatory Coil-over | |||
Skok sprężyny(cm) | 20 cm | |||
Hamulce | 20 cm hydrauliczne tarcze na wszystkich kołach | |||
Linki hamulcowe | Oplecione stalą nierdzewną | |||
Układ kierowniczy | Mechanizm zębatkowy, koła przednie | |||
Zdolność holowania (max.) | Bez hamulca: 750 kg, Z hamulcem: 1100 kg | |||
Skrzynia ładunkowa | Stalowa, Dł. = 110 cm, Szer. = 131 cm, Wys. = 29 cm | |||
Ładowność (max.) (kg) | Bez kabiny: 420 kg, z kabiną: 297 kg | |||
Rozstaw osi (cm) | 198 cm | |||
Prześwit pod ramą pojazdu (około) (cm) | 23 cm | |||
Prześwit pod skrzynią ładunkowąpojazdu (około) (cm) | 27 cm | |||
Promień skrętu | 37° w prawo i w lewo | |||
Promień skrętu (cm) | 4,05 m | |||
KOMFORT | ||||
Schowek | skrzynka narzędziowa | |||
Dopuszczenie do ruchu | Wszystkie elementy zainstalowane zgodnie z homologacją w krajach UE | |||
Wymiary (Dł./Szer./Wys.) (cm) | 314 / 162 / 198 | |||
Waga netto (kg) | 727 kg |